Yaklaşık 3 yıl önce, (veya 4) ilk kez kendi bilgisayar oyunumu kodlamayı aklıma koydum. O kadar çok özenirdim ki Atari ve Nes oyunlarına, hatta mobil oyunlara bile.

İlk denemem, YoyoGames’in Gamemaker Studio’suydu. 1-2 yıl tekrar tekrar denememe rağmen başarıya ulaşamadım, sonunda ise YoyoGames yazılımı ücretli hale getirdi. Sonrasında Unity ve Unreal ile şansımı denedim ama onlar da çok ağır geldi. Ama deniyordum.

Godot ve Construct gibi oyun motorları kullandım, hepsinden de size bahsetmişimdir. Ama onlarda da çok büyük başarım olmadı. Sonunda ise Löve2D ve lua ile tanıştım ve yaklaşık 1 yıl süren bir serüvenin ardından çok memnunum.

Çeşitli boyularda oyunlar geliştirdim, hatta son bir haftada her biri sadece tek bir günde yapılmış olan iki minik oyun yazdım.

Benden sizlere tavsiyem, üzerinde çalıştığınız projeler her ne ise, pes etmeyin. Gözden kaçırdığınız bir şeyler veya başta anlayamadığınız şeyler olacaktır ancak er ya da geç başarıya ulaşacaksınız.

Bol şans.

7
like
0
love
0
haha
0
wow
0
sad
0
angry
2 Yorum konuları
0 Konu cevapları
0 İzleyiciler
 
En çok tepki verilen yorum
En yeni yorumlar
2 Yorum yazarları
Koray Cömertmustafa Son yorum yazarları
  Abone ol  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
mustafa
Üye

Bir zamanlar benimde merak sardığım bir olaydı yazılım ve kodlama ama sonradan bıraktım.

Koray Cömert
Üye

helal olsun bu hırstan istiyorum